Eigenlijk zijn er twee doelstellingen. De eerste doelstelling is om de judosport voor iedereen mogelijk te maken vanaf 4 jaar. Om dit te stimuleren organiseren we verschillende activiteiten zoals clinics, jeugdsportkampen en jeugdtoernooien. Natuurlijk komen hier kosten bij kijken. Jaarlijks besteden we ongeveer 5.000,- euro aan deze activiteiten.

Onze tweede doelstelling is topsport voor iedereen mogelijk te maken. Topsport kost veel geld. Een topjudoka tussen de 15 en de 18 jaar is ongeveer 6.000,- euro per seizoen kwijt om alleen maar aan de toernooien en evenementen deel te kunnen nemen. Dezelfde kosten zijn er om deze judoka's begeleiding te kunnen bieden op toernooien. Helaas heeft niet iedereen het geld om deze kosten te dragen. Wij bieden dan ook hulp. We bieden profecionele begeleiding. Denk hierbij aan Sportfysiotherpie, Sportdietist, Sportpsychologie, afstemming tussen topsport en studie/ school en coaching en begeleiding op en rond wedstrijden. Daarbij geven we waar mogelijk finantiele ondersteuning bij grote internationale evenementen.

Volgorde